Sivut

torstai 17. helmikuuta 2011

Konad KOKEILU

Noniin, tässä ajatuksiani Konad kokeilustani :)

- ihan helppo mun mielestä käyttää...
- laatassa kuitenkaan ei ollut mieleisiäni kuvioita ;D
- laatan puhdistaminen vaikeaa....
- oli ihan kivaa :)

Kuvioiden asettelua kynnelle tottakai täytyy harjoitella. Nyt vain kokeilin kuosia kynnelle ilman kummempia asetteluja. Sonnelan Konad tutorista ja muista neuvoista on ollut suuri apu, kiitos hänelle näistä!! :)

...ehkä mä vielä saan ihan kaiken ilon irti tästä hommelista? :))

Laitan pienen kuvan kokeilusta, alla pinkki Avon kynsilakka ja valkoisella Konadin kynsilakalla tehty kukkaset. Tämä kuosi oli mielestäni laatan helpoin työstää... Ja kyllä, kynnet kuvassa on minun ja ne on maailman hirveimmät ja lyhyimmät!!!! osaittain koulun takia ja osittain sen takia että ne ovat hirveän heikot, en ehtinyt siistiä reunoja edes ennen kuvan ottoa...
hiihtolomalla saan laitattaa taas vähän nätimmät ;)) ..harjoittelutippien kaivaminen laatikosta tuntui niin kovin haastavalta hommalta :)

2 kommenttia:

  1. Itsekin olen harkinnut ostavani Konadeja, muttei kyllä ihan vielä. Nuo kukkaset näyttävät hammasrattailta, mutta oikein hienot kynnet. Lyhyet eivät aina ole huonot. ;)

    VastaaPoista
  2. Joo noi näyttävät vähän kyllä hammasrattailta :D
    Mutta kun kokeilin muita kuoseja, ne jäivät tosi haaleiksi ohuiden rajojensa takia..

    Ei tämä tekniikka niin hienoja fiiliksiä tuonut minulle mitä monille on.. Ehkä pysyn vain siinä käsinmaalaamisessa :) Tuo aloituspkkaus maksoi 9,95e ? ja semmoisen hinnan kyllä suostuin maksamaan kokeilusta, mutta saa nähdä tilaanko enää lisää näitä...

    VastaaPoista